top of page
  • What credit / debit cards do you accept?
    We accept: Visa, Mastercard, Maestro and Bancomat You can also pay with: Google Pay, Apple Pay and Samsung Pay. Using: smartwatch or smartphone
  • Is reservation required?
    No, it is not mandatory, but to secure a table it is advisable to book. The shifts are: Lunch: the first at 12:00 and the second at 13:00 Dinner: the first at 7pm and the second at 9pm You can book at: +39 016692569 from 10:00 to 15:00 and from 17:30 to 23:00 +39 3478462933 from 15:00 to 17:30
  • Can birthdays be organized at your facility?
    Yes, on request we can organize birthdays, it is advisable to communicate it at least 3 days in advance to secure the table.
  • Can the pizzas be customized?
    You can customize them with: Any ingredient at a cost of € 2.00 Addition of buffalo mozzarella at a cost of € 3.00 Change the dough into wholemeal for € 1.00 Change the dough into multigrain for € 2.00
  • Is the 10% discount applicable on the whole menu?
    Yes, it is applicable on the whole menu except for take-away orders. The 10% discount can only be applied if you are in possession of the card with the dates of stay, provided exclusively by the structure Affiliated facilities are listed in the FAQ below To find out more about the subject, we recommend watching the video.
  • Do you deliver at home?
    Unfortunately not, but you can order a take away at +39 3478462933.
  • What are the opening hours of the terrace?
    The opening hours of the terrace are: Lunch: from 12:00 to 14:30 Dinner: from 7pm to 10.30pm ONLY FROM MAY TO SEPTEMBER You can see photos of the terrace by watching the video (both day and night).
  • Qual è la data di riapertura?
    La riapertura è prevista per luglio.
  • Can you make a gluten-free pizza?
    No, having a single oven, where we put the other pizzas, could contaminate.
  • How much does the cover cost?
    Cover charge costs € 2.00
  • What are the opening hours?
    Lunch: from 12:00 to 15:00 Dinner: from 7pm to 11pm (TIMES MAY VARY)
  • Come funziona il Carrello
    Per aggiungere un piatto al tuo carrello, basta cliccare sul pulsante "Aggiungi al mio ordine". Una volta che hai selezionato tutti i prodotti desiderati, potrai visualizzare il costo totale del tuo ordine cliccando sul pulsante "Carrello" in alto a destra della pagina. Qui, avrai la possibilità di modificare la quantità dei piatti o rimuoverli completamente dal tuo ordine. Ti ricordiamo che, nonostante tu possa visualizzare l'ordine e il costo totale, non è attualmente possibile effettuare l'ordine online. Sarà necessario contattarci telefonicamente o recarti di persona nel nostro ristorante per completare il tuo ordine.
  • È possibile calcolare anche i prezzi per le personalizzazioni delle pizze?
    Sì, bisogna cliccare sul prodotto e poi selezionare l'aggiunta desiderata per calcolarla insieme al totale. La personalizzazione sarà poi mostrata insieme alla pizza nel carrello, al fine di evitare confusioni.
  • Come navigare tra le Categorie
    Per navigare tra le categorie, basta cliccare sulla freccia in alto e selezionare quella desiderata.
  • Posso personalizzare la mia pizza secondo le mie preferenze?
    Sì, è possibile personalizzare la pizza, ma vi sarà un costo aggiuntivo di 50 centesimi per ogni ingrediente. Il prezzo della pizza personalizzata sarà basato sul costo della pizza che più si avvicina agli ingredienti scelti all'interno del menu. Gli ingredienti che hanno un costo più alto sono elencati qui: crudo e mocetta (2.50€), speck, bresaola e funghi porcini (2.00€).
bottom of page